Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Artist Member Stephen AppleMale/United States Recent Activity
Deviant for 11 Years
Needs Premium Membership
Statistics 26 Deviations 107 Comments 2,448 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviantID

creativedesign
Stephen Apple
Artist
United States
Current Residence: Lewisville, NC
Favourite genre of music: Pop and Rock
Favourite style of art: Photography
Operating System: OSX 10.3.3
MP3 player of choice: iTunes
Interests
Well, yeeeeesssss... haha I've kinda slipped out of DA for awhile. BUT IM BACK NOW! haha, I have like 171 messages to still filter through and then I'll be up to date! I will have some new photos coming in pretty soon, I'm really going to get back into that! Because is's sooooo fun! Alrighty, I think I will change around my member page also. Later!

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconshatterflii:
shatterflii Oct 6, 2006
Random Visit here! XD Great Profile! ^^
Reply
:icondarealdna:
thanks for your input on [link]
Reply
:iconyugo:
hi....

are u really 16?
u've an awesome equipped room...
full HIFI gear

tell me your secret :D
Reply
:iconcreativedesign:
Hey!

yeah im 16 :) lol that makes me feel good! ..I should upload an ID card or somethin with my pic on it. I'll see what I can do.

My secret you ask?..

I can't tell you how I got interested... because I dk really, I guess I just woke up and started shooting lol but I can give you some shooting tips...

Here's one:
Take alot of pictures while you are out in the feild. This gives you plenty of options when you get back into the studio. (This is if you are shooting digital, If shooting film... cross your fingers!)
Reply
:iconyugo:
and u started to sell? only in your country. in Portugal is difficult if we don't have connections inside the area. :s
Reply
:iconcreativedesign:
Yeah, I've got an acount with DAPrints but right now I have no pics for print. I will soon though.
Reply
:iconkrush:
thanks for the comment bro,
some nice stuff here :)
Reply
:iconed0:
thanks for the +watch
Reply
:iconabsolutehalo:
Thanks for the watch. It's much appreciated. ;)

-absolute halo-
Reply
:iconnetarco:
Yay, you are cool!

And you watch me! yay!

:explosion: :explosion: :explosion: :explosion: :explosion:

Yay!
Reply
Add a Comment: